Pretraživanje
Prilagodba pristupačnosti
COVID-19, nove mjere pri organizaciji okupljanja
13.07.2020

Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske je nakon analize epidemiološke situacije donio novu odluku o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od sto sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19. Organizatori koji na okupljanju očekuju više od sto sudionika obvezni su Županijskom centru 112 dostaviti obavijest o održavanju okupljanja najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja. Organizatori koji su okupljanje prijavili sukladno Zakonu o javnom okupljanju nisu dužni dostavljati ovu obavijest. Također, svi organizatori okupljanja s više od sto sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika, kako bi se u slučaju da se ustanovi da je netko od sudionika bio zaražen virusom SARS – CoV-2, što efikasnije moglo spriječiti širenje bolesti. Kontrolu provođenja Odluke, kao i pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, provodit će timovi sastavljeni od inspektora civilne zaštite i policijskih službenika. Hrvatski zavod za javno zdravstvo je donio Upute i preporuke za okupljanja pa se preporuča građanima postupanje po istuma.

Odluka o okupljanjima.pdf
Upute za okupljanje.pdf

Grad Omiš
Adresa Trg kralja Tomislava 5/I
OIB 49299622160
Fax 021 862 022
Radno vrijeme
7:00 do 15:00 sati

Žiro račun: IBAN HR2224070001830000008
Swift kod/BIC OTPVHR2X
Naziv banke OTP banka d.d.
Adresa banke Domovinskog rata 61, 21000 Split, Hrvatska

Pisarnica

Radno vrijeme pisarnice
Ponedjeljak - Petak: 07:00 - 14:00
E-pošta pisarnice
grad@omis.hr
Telefon pisarnice
021 755 500