Plan razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa izradio je Grad Omiš s partnerima, općinama Dugi Rat, Podstrana i Zadvarje, kao temeljni dokument za potrebe prijave projekta „Razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa, prihvatljivog za financiranje iz EU strukturnih fondova, u područjima kojima ne postoji dostatan komercijalni interes za ulaganja“. Tijekom 2019. godine, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije raspisalo je Javni poziv za iskaz interesa za sudjelovanje u postupku pred-odabira na temelju odobrenih Planova razvoja širokopojasne infrastrukture, a vezano za odabir prihvatljivih prijavitelja te ispunjavanje kriterija za prijavu na Ograničeni poziv za dostavu projektnih prijedloga za dodjelu bespovratnih sredstava „Izgradnja mreža sljedeće generacije (NGN)/pristupnih mreža sljedeće generacije (NGA) u NGA bijelim područjima“. Grad Omiš, kao nositelj partnerstva, uspješno je izvršio sve prijavne postupke, što je rezultiralo potpisivanjem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava između Hrvatskog Telekoma – zainteresiranog operatera, Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU) kojim je osigurano 50 milijuna kuna za navedenu investiciju. Više o projektu „Razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Grada Omiša te općina Dugi Rat, Podstrana i Zadvarje“ na poveznici:
Društvene i komunalne djelatnosti
Izvješće o provedenom postupku javne rasprave o Nacrtu Plana razvoja širokopojasne infrastrukture na projektnom području Omiš
Javna rasprava o nacrtu Plana razvoja širokopojasne infrastrukture
Otvorena je javna rasprava o nacrtu Plana razvoja širokopojasne infrastrukture (u nastavku: PRŠI) za Grad Omiš, te Općine Dugi Rat, Podstrana i Zadvarje.
PRŠI predstavlja plan razvoja pristupne širokopojasne infrastrukture sljedeće generacije (engl. Next Generation Access – NGA) u područjima u kojima ne postoji dostatni komercijalni interes za ulaganja od strane operatora i pružatelja usluga na tržištu (većinom u ruralnim i suburbanim područjima), čime je opravdano izgradnju širokopojasne infrastrukture sufinancirati javnim sredstvima, odnosno sredstvima državnih potpora. Glavni cilj projekta je izgradnja NGA širokopojasne mreže temeljene na tehnologiji kojom će se osigurati pokrivanje brzim (30-100 Mbit/s) i ultrabrzim širokopojasnim pristupom (više od 100 Mbit/s) čime će se osigurati infrastrukturni preduvjeti za održivi, dugoročni društveni i gospodarski razvitak na projektnom području. Ovaj projekt obuhvaća četiri jedinice lokalne samouprave i to Grad Omiš, te Općine Dugi Rat, Podstrana i Zadvarje.
Javnu raspravu provodi Nositelj projekta Grad Omiš u svrhu pribavljanje mišljenja svih zainteresiranih strana, prije svega od operatora na tržištu i korisnika usluga, vezanih uz PRŠI, a prije početka provedbe projekta. Javnom raspravom se provodi i verifikacija inicijalno određenih područja na kojima je opravdano provoditi projekt (tzv. boja područja).
Nositelj projekta, sukladno strukturnim pravilima ONP-a (Poglavlje 2.5), pokreće javnu raspravu Projekta:
Datum otvaranja rasprave: 6.3.2019.
Datum zatvaranja rasprave: 5.4.2019.
Pozivaju se sve zainteresirane strane da dostave komentare na predloženi nacrt PRŠI-ja slanjem popunjenog obrasca za sudjelovanje u javnoj raspravi (u PDF formatu) na adresu elektroničke pošte prsi.omis@corellia.com.hr ili poštom na adresu Grad Omiš, Upravni odjel za gospodarstvo i društvene djelatnosti, Trg kralja Tomislava 5/I, 21310 Omiš (sa naznakom: JAVNA RASPRAVA – PRŠI Omiš) zaključno do 5.4.2019. u 15 sati.
Nakon završetka javne rasprave svi komentari bit će javno dostupni na internetskim stranicama Grada Omiša.
Grad Omiš ne preuzima odgovornost za sadržaj ili neprimjerenost sadržaja komentara javne rasprave. Stajališta izražena u komentarima ne odražavaju službena stajališta Grada Omiša i za njih je odgovoran autor.
Obavijest o pokretanju javne rasprave za PRŠI Omiš
Nacrt PRŠI
Obrazac za sudjelovanje u javnoj raspravi
Upitnik za operatore
Prijedlog Ugovora o izgradnji
Obavijest
Nakon provedenog postupka Javnog natječaja za sufinanciranje programa/projekata namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba iz područja socijalne i zdravstvene skrbi, humanitarne djelatnosti, udruga proisteklih iz Domovinskog rata te drugih područja od interesa za opće dobro Grada Omiša u 2019. godini, gradonačelnik Grada Omiša je na prijedlog Povjerenstva za ocjenjivanje prijedloga programa/projekata donio Odluku o odabiru i financiranju programa/projekata namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba iz područja socijalne i zdravstvene skrbi, humanitarne djelatnosti, udruga proisteklih iz Domovinskog rata te drugih područja od interesa za opće dobro Grada Omiša u 2019. godini.
Nakon donošenja Programa javnih potreba u području socijalne skrbi Grada Omiša za 2019.g. čiji je sastavni dio navedena Odluka, korisnici će moći podnositi zahtjeve za zaključivanje ugovora i dodjelu sredstava
Nacrt Programa javnih potreba u području socijalne skrbi Grada Omiša za 2019.g.
Na temelju odredbi članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj: 25/13, 85/15) nacrt prijedloga Programa javnih potreba u području socijalne skrbi Grada Omiša za 2019.g. javno se objavljuje na mrežnim stranicama Grada Omiša radi savjetovanja sa zainteresiranom javnošću.
Rok za očitovanje zainteresirane javnosti je do 25.veljače 2019.g. u 12,00 sati na obrascu iz priloga.
Obilježavanje Dana europskog broja 112
Podaci o ugovorima koje je Grad Omiš sklopio s fizičkim i pravnim osobama tijekom 2018.godine (osim ugovora koji su evidentirani u registru ugovora o javnoj nabavi), stanje na dan 31. prosinca 2018. godine.
U lipnju 2018. završen je postupak strateške procjene utjecaja na okoliš Strategije razvoja Grada Omiša do 2020. godine te se Strategija razvoja Grada Omiša do 2020. kao i Strateška studija utjecaja na okoliš Strategije razvoja Grada Omiša do 2020., objavljuju kao konačni dokumenti sa završnim mišljenjima nadležnih tijela te odgovorima na komentare zainteresiranoj javnosti zaprimljenih tijekom javne rasprave, kao i tijekom objave nacrta dokumenata na službenim mrežnim stranicama Grada Omiša.
Podaci o ugovorima koje je Grad Omiš sklopio s fizičkim i pravnim osobama tijekom 2017.godine (osim ugovora koji su evidentirani u registru ugovora o javnoj nabavi), stanje na dan 31. prosinca 2017. godine.
Podaci o ugovorima koje je Grad Omiš sklopio s fizičkim i pravnim osobama tijekom 2016.godine (osim ugovora koji su evidentirani u registru ugovora o javnoj nabavi), stanje na dan 31. prosinca 2016. godine.
Podaci o ugovorima koje je Grad Omiš sklopio s fizičkim i pravnim osobama tijekom 2015.godine (osim ugovora koji su evidentirani u registru ugovora o javnoj nabavi), stanje na dan 31. prosinca 2015. godine.
Urbane aglomeracije na području Republike Hrvatske osnivaju se na temelju Zakona o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (NN 147/14), a sa svrhom jačanja urbane dimenzije politike regionalnoga razvoja. Zakonom se definiraju i obuhvati urbanih područja kao i potreba izrade Strategije razvoja urbanih područja. Strategija razvoja urbanog područja akt je strateškog planiranja u okviru politike regionalnog razvoja koji služi kao multi –sektorski strateški okvir kojim se planira razvoj urbanog područja, odnosno urbane aglomeracije za jasno definiran vremenski period. Strategija je ujedno preduvjet za korištenje ITU mehanizma za sedmogodišnje razdoblje u skladu s višegodišnjim financijskim okvirom kohezijske politike Europske unije. Urbana aglomeracija Split obuhvaća 13 jedinica lokalne samouprave, odnosno gradove: Split, Kaštela, Omiš, Sinj, Solin, Trogir te općine: Dicmo, Dugi Rat, Dugopolje, Klis, Lećevicu, Muć i Podstranu.
Dana 22. rujna 2015.g., Gradsko vijeće Grada Omiša donijelo je Odluku o ulasku Grada Omiša u sastav Urbane aglomeracije Split (Službeni glasnik Grada Omiša 12/15), a u čijem sastavu je i danas.
Poveznica na stranice Urbane aglomeracije Split: https://split.hr/urbana-aglomeracija-split
Stvaranje lokalnih partnerstva, nazvanih lokalne akcijske grupe (LAG), započinje povezivanjem lokalnih dionika iz sva tri sektora: javnog, privatnog i civilnog. LAG-ovi su originalan i važan dio LEADER pristupa, koji predstavlja inicijativu Europske unije za potporu projektima ruralnog razvoja pokrenutim na lokalnoj razini u svrhu revitalizacije ruralnih područja i stvaranja novih radnih mjesta. Zadatak LAG-ova je izrada lokalnih razvojnih strategija te usmjeravanje i praćenje njihove provedbe uključujući korištenje sredstava potpore, a učinkoviti su u poticanju lokalnog održivog razvoja iz sljedećih razloga: okupljaju i kombiniraju postojeće ljudske i financijske resurse iz javnog, privatnog i civilnog sektora te volontere, udružuju lokalne dionike oko zajedničkih projekata i međusektorskih akcija, kako bi se postigla sinergija, zajedničko vlasništvo te kritična masa potrebna za poboljšanje ekonomske konkurentnosti područja, jačaju dijalog i suradnju između različitih ruralnih dionika, moderiraju proces prilagođavanja i promjene uzimajući u obzir brigu za okoliš, diversifikaciju ruralnog gospodarstva i kvalitetu življenja.
Lokalna akcijska grupa Adrion registrirana je kao udruga, a osnovana je dana 31.10.2012. održavanjem osnivačke skupštine. Danas, LAG Adrion obuhvaća područje 19 jedinica lokalne samouprave odnosno gradove: Imotski, Omiš i Vrgorac te općine: Bašku Vodu, Brela, Cistu Provo, Dugi Rat, Gradac, Lokvičiće, Lovreć, Podbablje Podgoru, Proložac, Runoviće, Šestanovac, Tučepe, Zadvarje, Zagvozd i Zmijavce.
Dana 05. svibnja 2015.g., Gradsko vijeće Grada Omiša donijelo je Odluku o uključivanju Grada Omiša u Lokalnu akcijsku grupu Adrion (Službeni glasnik Grada Omiša 7/15), a u čijem je sastavu i danas.
Poveznica na stranice Lokalne akcijske grupe Adrion: https://lag-adrion.hr/
Podaci o ugovorima koje je Grad Omiš sklopio s fizičkim i pravnim osobama tijekom 2014.godine (osim ugovora koji su evidentirani u registru ugovora o javnoj nabavi), stanje na dan 31. prosinca 2014. godine.
Dana 09. prosinca 2014. godine, Gradsko vijeće Grada Omiša donijelo je Odluku o osnivanju poduzetničke zone Kostanje (Službeni glasnik Grada Omiša br. 14/14).
Sukladno Zakonu o unapređenju poduzetničke infrastrukture, poduzetnička zona Kostanje površinom od 157 ha spada u velike zone. Prema tipu aktivnosti koje će se obavljati u zoni, ona može biti logističko-distribucijska ili uslužno-mješovita, a prema intenzitetu aktivacije raspoložive površine je neaktivna poduzetnička zona.